czwartek, 28 lipca 2011

Tarteletki z malinami i borówkami

Maliny i borówki to mój ulubiony letni zestaw owocowy. Oczywiście zaraz po tym jak skończą się truskawki. Natomiast w kwestii ciast rządzą u mnie tarty, ale żeby nie było tak nudo dzisiaj prezentuję urocze tarteletki w wersji mini.

Blueberry & raspberry tartlets

Składniki:
(na ok.14 sztuk)
ciasto kruche z całymi jajkami (z tego przepisu)
maliny i borówki według uznania

Wykonanie:
Foremki należy posmarować masłem i oprószyć mąką. Ciasto rozwałkować do 2mm i wykrawać kółka, szklanką o nieco większej średnicy od foremek. Kiedy wyłożymy już foremki, spody posypujemy bułką tartą i wykładamy owoce. Z pozostałej częsci ciasta wycinamy paseczki i układamy na wierzchu tworząc kratkę.
Piec w ok.180 st przez ok. 25 min.

5 komentarzy:

  1. Miniaturowe wypieki wyglądają przeuroczo (szczególnie z kratką na wierzchu!), ale zwyczajnie brakuje mi do nich cierpliwości.
    Mogę za to podziwiać Twoje tartaletki ;).

    OdpowiedzUsuń
  2. pyszota:) swietny blog:) zapraszam do nas i zachecam do obserwowania:)

    fashion-ache.blogspot.com
    xx k&m

    OdpowiedzUsuń
  3. pysznie to wygląda! muszę wypróbować ten przepis :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mniam mniam! wygląda idealne. Wlasnie odkrylam Twojego bloga i juz się zakochałam - wszystko wygląda tak pysznie, tak smakowicie.. chyba przytyję :)
    skąd czerpiesz pomysły na nowe ciasta?

    uwielbiam Twoje przepisy
    !

    Twoja nowa obserwatorka,
    chocarome.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. dzięki dziewczyny :)

    Pralinka, dzięki :) pomysły czerpię z internetu lub książek, nic odkrywczego :)

    OdpowiedzUsuń