czwartek, 5 lipca 2012

Owoce pod owsianą kruszonką

Miałam dziś straszną ochotę na coś słodkiego, najlepiej owocowego, szybkiego i mało skomplikowanego. Idealną odpowiedzią na moje potrzeby były owoce pod owsianą kruszonką. Do szczytu zachwytu brakowało tylko lodów.
Ja w swoje crumble (podobno tak to się zwie) wpakowałam jabłko i brzoskwinie ale można je zastąpić dowolnymi owocami. Aż sama nie mogę się doczekać, aż zrobię je z malinami i borówkami.


Składniki:
(na 4 kokilki)
60 g płatków owsianych
10 g wiórków kokosowych
30 g pestek słonecznika
60 g masła
35 g mąki
35 g cukru
1/2 łyżeczki cynamonu
1 jabłko
2 brzoskwinie

Wykonanie:
Piekarnik nastawiamy na 200 st C. Masło rozpuszczamy w rondelku. W misce łączymy płatki, wiórki kokosowe, słonecznik, mąkę, cukier i cynamon. Owoce myjemy, obieramy, kroimy na małe kawałki i umieszczamy w kokilkach. Ostatnim etapem jest wymieszanie suchych składników kruszonki z masłem i przykrycie tą kombinacją owoców. Pieczemy ok 15-20 min. Smacznego!



2 komentarze: