piątek, 15 marca 2013

Pralinki podwójnie zdrowe

Po ostatnim serniku tak dla równowagi naszła mnie ostatnio ochota na jakąś zdrową przekąskę, więc jak tylko zobaczyłam super zdrowe pralinki na Jadłonomii, wiedziałam, że od razu się zaprzyjaźnię z tym przepisem.
Napisałam, że są podwójnie zdrowe ale to tylko nawiązanie do dzisiejszej liczby wariacji na ich temat. Tak naprawdę powodów dlaczego są takie zdrowe jest nieskończenie wiele, więc nie będę ich wymieniać, a zostawię was ze zdjęciami i przepisem.

One-bite healthy sweets

Pralinki kokosowo-miodowe

3/4 szklanki wiórek kokosowych
3 łyżeczki miodu
2 łyżki wody

Pralinki orzechowe z żurawiną

2/3 szklanki mielonych orzechów włoskich
2/3 szklanki wiórek kokosowych
garść suszonej żurawiny
2 łyżki wody
1 łyżeczka miodu

Składniki umieszczamy w blenderze, miksujemy i formujemy kulki. Zjadamy i następnego dnia kombinujemy z innymi dodatkami :)


9 komentarzy:

  1. mmm zdrowe pralinki ,super pomysł , widać jak szybko znikają czyli pycha ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo bym lubiła te orzechowe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mm.. kokosowe są idealne.
    och, zdrowe słodkości to dla mnie hit!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pyszne i zdrowe, co może być lepszego!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygladaja pysznie.
    Zapraszam do siebie, artykuły o odchudzaniu i nie tylko. Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam bakaliowe kuleczki, pycha!

    OdpowiedzUsuń
  7. O nie, chyba czas je zrobić! Chociaż myślę, że znikną szybciej niż te na ostatnim obrazku :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. O masakra ale pycha i porażka bo te kulki nie nadążają się robić ;( Do żurawiny aby nie były za słodko-suche dałem jeszcze wiśnie, mam mrożone pińczowskie i całkiem się zgadzają na takie traktowanie po wieczornym odgrzewaniu obiadów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się, że współpraca wam się udała :D

      Usuń