piątek, 17 maja 2013

Challenge accepted!

Nie jestem jakąś zagorzałą fanką przeróżnych "Światowych Dni Czegoś", zwykle zapominam o "dniu czekolady" czy "dniu pizzy". Jednak kiedy usłyszałam o Światowym Dniu Pieczenia od razu pojawił się wielki uśmiech na mojej twarzy i po prostu nie mogłam, nie wspomnieć o tym wydarzeniu tutaj.

World Baking Day odbędzie się już w tę niedzielę i jego hasło przewodnie to "Bake Brave". Organizatorzy zachęcają do postawienia sobie wyzwania i upieczenia zupełnie czegoś nowego. Bardzo spodobała mi się taka interaktywna forma celebrowania tego dnia, od razu w głowie pojawiła się myśl "Challenge accepted!"

Z całego świata wybrano 100 piekarzy, którzy dzielą się swoimi pomysłami.  Co mi się bardzo podoba w tym przedsięwzięciu  to fakt, że jest skierowane do każdego z nas. Nie trzeba mieć wybitnych zdolności, żeby dobrze się bawić. Przepisy są podzielone na kategorie, od tych prostych do trudniejszych, także na pewno każdy znajdzie coś dla siebie.

Co trzeba zrobić, żeby dołączyć do wspólnej zabawy? Wystarczy wejść na stronę worldbakingday.com, wybrać jedną z kategorii zaawansowania i wybrać przepis.

Ja będę piekła czekoladowe bezowe brownie, a wy jakiego wyzwanie się podejmiecie? :)




7 komentarzy:

  1. Pozycja 91? Ambitnie :)
    Prawda, że to ciekawa inicjatywa??
    Zapraszamy do dodania przepisu do naszej akcji na Durszlaku, gdzie chcemy zebrać wszystkie przepisy naszych blogerów, którzy podjęli wyzwanie!
    http://durszlak.pl/akcje-kulinarne/19-maja-swiatowy-dzien-pieczenia

    Start oczywiście w niedzielę 19 maja!
    Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ej, to jest świetne! Ja piekę muffiny kokosowo - marchewkowe (:

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj, ależ mnie skusiłaś tą zabawą! Przeglądam właśnie przepisy i aż ciężko mi się zdecydować, ale raczej wybiorę ciasteczka w stylu tarty "Bakewell", o samej tarcie wiele słyszałam, więc z chęcią wypróbuję jej modyfikację :)
    Dziękuję za zainspirowanie! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawa akcja,i'll go for it! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super akcja ! :) Super ciasto :)

    Zapraszam
    zdrowiezwyboru.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialny pomysł ! Wypróbuję na pewno :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Hah, ja też podjęłam wyzwanie !

    OdpowiedzUsuń