piątek, 24 maja 2013

Konkurs na najlepszy łódzki blog kulinarny

Pewnie niektórzy z was widzieli na facebooku ale i tutaj muszę się z wami podzielić radosną nowiną! Mianowicie zostałam nominowana w konkursie na najlepszy łódzki blog kulinarny, WOW!

Zwykle nie biorę udziału w konkursach, ale mały, wewnętrzny, lokalny patriota kazał mi spróbować. W efekcie jestem tak podekscytowana, że chyba nie będę spać przez kilka następnych dni.

Żeby wygrać potrzebuję waszego wsparcia, więc będę ogromnie wdzięczna za oddanie głosu na mnie. Wystarczy kliknąć na stronie www.jemywlodzi.pl/index.php tam zaraz po lewo :) 



 

5 komentarzy:

  1. Hej, chciałabym je (http://muffinandmuffins.blogspot.com/search/label/tarty) zrobić, ale mam kilka pytań:
    czy mogę je zrobić w blaszce do babeczek?
    i czy zamiast świeżych owoców (bo takowych nie posiadam) mogą być zamrożone owoce? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O! Mam też jabłka... może się nadadzą?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że możesz użyć formy do babeczek, będą wtedy takie mini tarty.
      W kwestii owoców myślę, że spokojnie możesz wykorzystać mrożone. Jabłka też się świetnie nadadzą, będą się fajnie komponować np. z orzechowym kruchym spodem z tego przepisu http://muffinandmuffins.blogspot.com/2011/05/tarta-na-dzien-mamy.html

      Pozdrawiam :)

      Usuń