środa, 29 maja 2013

Straciatella smoothie kokosowo-bananowe

Czy czasami macie tak, że kupujecie coś co baaaaardzo chcieliście posiadać, po czym wcale tego nie używacie? Zwyczajnie dlatego, żeby się nie skończyło?

Przypadłość ta nie dręczy mnie jakoś specjalnie, ale zdarza mi się chomikować pewne rzeczy zupełnie niepotrzebnie. U mnie dotyczy to głównie kosmetyków (w szczególności perfum, ciągle posiadam prawie cały flakonik Niny Ricci, który dostałam na 18 urodziny), ubrań, a także niektórych produktów spożywczych.

Ostatnio dotarło do mnie jak bezsensowne jest takie podejście. Po co coś ma stać, kurzyć się, zajmować miejsce i czekać na specjalną okazję. Czyżby posiadanie cieszyło mnie bardziej niż używanie? Odpowiedź znalazłam w puszce mleka kokosowego, które kupiłam już parę miesięcy temu. Zgadnijcie jaką :)

Straciatella coconut and banana smoothie

Składniki:
200 ml mleka kokosowego
1 zamrożony banan
1 łyżka wiórków kokosowych
50 g dowolnej czekolady

Wykonanie:
W blenderze miksujemy razem banana, mleko i wiórki. Czekoladę ścieramy na tarce, część odkładamy by posypać wierzch, a resztę dodajemy do koktajlu. 

12 komentarzy:

  1. Kokos, banan, czekolada... Prywatne koktajlowe niebo widzę tu przed sobą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny koktajl ! Z chęcią bym wypiła szklaneczkę !

    OdpowiedzUsuń
  3. Też to mam - nie chcę czegoś zużywac, bo nie wiem czy będzie okazja by nabyc takie same (przykład to chociażby ręcznie robione praliny z Ukrainy, które stoją nietknięte w lodówce od miesiąca...)
    A taki koktajl - kurczę, ile bym dała żeby miec teraz w domu jakąś puszkę mleka kokosowego :D

    OdpowiedzUsuń
  4. przeglądam te wszystkie przepisy na koktajle i już nie mogę wytrzymać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. musi być smaczny:) właśnie mam ochotę na coś takiego, szkoda, że nie mam mleka kokosowego w domu zaraz bym sobie taki koktajl zrobiła:)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie skomponowany shake , pewnie ,że pyszny !!

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda ze nie jestem fanka kokosow bo wyglada apetycznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Hahaha, witaj w klubi, jasne, że mam podobnie. Ale mleko kokosowe zawsze jest w szafce, conajmniej 2 puszki. Za dobrze smakuje z owsianką.

    OdpowiedzUsuń
  9. ostatnio mam fazę na wszystko co ma w swojej nazwie "straciatella", podoba mi się Twój smoothie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pycha ja jeszcze dodałem wiśni drążonych mniam

    OdpowiedzUsuń