piątek, 14 czerwca 2013

Muffiny cynamonowe z kremowym serkiem

Ostatnio w czasie, któregoś z tych burzowych wieczorów naszła mnie ochota na coś słodkiego. Nie chciałam jednak odrywać się od nauki na zbyt długo (sesja - mode on) i tak przypomniałam sobie o muffinach. Naprawdę dawno już żadnych nie piekłam.

Zrobiłam z tego co akurat miałam pod ręką, ale śmiało możecie dorzucić od siebie np. jakieś owoce - na pewno świetnie sprawdzą się truskawki albo rabarbar.

Cinnamon Muffins with Cream Cheese Frosting

Składniki:

Suche:
1 i 1/2 szklanki mąki pszennej
1/2 szklanki mąki razowej
1/2 szklanki cukru
1 łyżeczka cynamonu
1 i 1/2 łyżeczki proszku do pieczenia
1 i 1/2 łyżeczki sody

Mokre:
1 jajko
1 i 1/2 szklanki mleka
3 łyżki oleju

Polewa:
125 g kremowego serka
miód do smaku (ja użyłam ok. 2 łyżek)

Wykonanie:
W osobnych miskach mieszamy składniki suche i mokre. Potem wszystko mieszamy razem, tak aby suche składniki były zaledwie wilgotne. Ciasto przekładamy do foremek i pieczemy w temp. 200 st. C przez ok. 20 min.
Serek wymieszać z miodem i posmarować nim babeczki.

Smacznego!

8 komentarzy:

  1. Muffiny są dobre na wszystko :) Wyszły Ci super :)

    Z pozdrowieniami,

    A.

    OdpowiedzUsuń
  2. Idealnie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam to samo z muffinkami, tak dawno nie piekłam, że nawet nie wiedziałam gdzie mam foremkę i papilotki...dopiero wczoraj ukręciłam kakaowo-kawowe :) ale w tych foremkach wyglądają sweet, no i ten cynamon...no i jeszcze serek :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wyglądają, marzę o takim jednym teraz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. też bardzo lubie muffiny, najróżniejsze, ale mam jedno pytanie: czy w przepisie na cynamonowe muffiny nie powinno być cynamonu? :D pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha :D cóż za fail, oczywiście, że tak! :D

      Usuń
    2. hahaha, kazdemu się zdarza ;)

      Usuń