sobota, 7 czerwca 2014

Łódź Street Food Festival - edycja III - już jutro!

Kochani, choć wcale tego nie planowałam, zapraszam was po raz trzeci na Street Food Festival! Okazuje się, że co jak co ale pasja jednak łączy ludzi. Tym razem zrzeszam siły ze Szwalnią smaków, miejscem które wkrótce na stałe zagości przy Piotrkowskiej 217. Także koniecznie w ramach niedzielnego spaceru zahaczcie o Festival, będzie suuuuper słodko! 




Wszystkie potrzebne składniki do wyczarowania łakoci już mam. Będą truskawki, rabarbar i coś czekoladowego. Pamiętałam też o osobach na diecie bezglutenowej i wegańskiej, myślę że każdy znajdzie coś dla siebie. Zabieram się do pracy i do zobaczenia jutro! :)

M.

4 komentarze:

  1. Życzę dobrej zabawy przy pieczeniu jak i na festiwalu! :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. aj żałuję, że nie dotarłam!

    OdpowiedzUsuń
  3. ja dzień wcześniej sprzedawałam hiszpańskie oliwki na ekotargu, że też nie wiedziałam, że bedzie kolejna edycja :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no szkoda! a na ekotargu jesteś co tydzień?

      Usuń